reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katka Kóňová

Katka Kóňová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem knihy a knihy milujú mňa, a tak sa z obchodov nečakane sťahujú ku mne do políc.Presadzujem názor, čo je staré, to je dobré, preto čítam a recenzujem knihy, ktoré už majú nejaký ten rôčik (skutočnosť je taká, že nemám veľa času čítať moje "ceniny"). Netajím sa svojou rozsiahlou zbierkou kabelkových Evitoviek, ktoré recenzujem najradšej, ale ani knižkami, ktoré sa stali kultúrnym omylom a nič mi ako čitateľovi nedali. No aj týmto knihám dávam šancu a vždy ich poctivo dočítam. Nie som vyštudovaná literárna pedagogička (škoda), nie som samozvaný odborník (pokorne prijímam negatívnu kritku), preto píšem ako chcem, čo chcem a čo si myslím.Okrem knižiek rada neplánovane cestujem a mám Slovensko v obrazoch (preto a samozrejme ešte kvôli práci nestíham čítať a písať o prečítanom). Mojím top snom je precestovať našu krajinu na bicykli. Bicykel už mám, len odvaha chýba. Pracujem s ľuďmi a mojím jediným relaxom je zaliezť do lesa a počúvať iba volanie prírody. Takto žijem, takto pracujem, televíziu nesledujem a mám pokoj v srdci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéRecenzieNezaradené

reklama

Nezaradené

reklama
SkryťZatvoriť reklamu